REHABILITACIÓ DE FAÇANES A TORRE VALENTINA (CALONGE)

La comunitat de propietaris de l'edifici del carrer Isaac Albeniz a Torre Valentina (Calonge) encarrega a Fortià Arquitectes el projecte i la direcció d'obra de la rehabilitació integral de les façanes.

  • Redacció del projecte:
    • Fortià Arquitectes
  • Director de l’equip redactor:
    • Josep Maria Fortià Rius
  • Col·laboradors:
    • Roger Soler, arquitecte tècnic
  • Promotor:
    • Comunitat de propietaris Enric Granados 10
  • Pressupost:
    • 600.000,00€
  • Finalització:
    • 2025
  • Subvencions:
    • Fons Europeus Next Generation

 

Es tracta d'un gran edifici plurifamiliar construït a la dècada dels 80. La planta és una forma en L que dona façana a dos carrers i delimita un gran jardí a l'espai interior.

El projecte planteja el sanejat i consolidació de les façanes a partir de l'aplicació de tècniques i materials de rehabiltació així com la posada en valor de determinats elements d'arquitectura contemporània que caracteritzen l'edifiic original.  

Aquesta intervenció ha obtingut una important subvenció dels Fons Europeus Next Generation, gestionats a partir de l'Agència de l'Habitatge de la Generalitat de Catalunya.